Hej i dag

I dag gick jag upp kl 08 skulle ringa lite olika samtal 
Sen skulle jag till mamma och hon bor på Råå som ligger i Helsingborg här kommer två kort från stranden där 

(null)

Min mamma behövde hjälp med sin tv så hjälpte henne och vi fick rätt på den 
När kl var 17.00 då tog ja bussen hem 

(null)

Kom hem kolla om mina två guppy hade fått yngel bara den ena hade fått det 
Sen var det och titta på fotboll ⚽️ som började kl 19.00 och det är HIF 

(null)

(null)

De vann i dag 😊 blev 4-1 så då ligger vi etta i serien
Efter det så tittade jag på Maria wern  så det har varit en så där bra dag i dag 
Säger godnatt nu är jag trött 😴 så ska sova nu så man orkar med morgon dagen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0