En vanlig söndag

I dag har jag fixat här hemma 
Sen va det dop kl 14 så har varit och handlat present till Otto kommer kort här 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det ör några av korten jag var bara i kyrkan följde inte med dom hem mådde inte bra så åkte hem och vilade ett tag sen gick jag upp och fortsatte i mitt nya rum som vi har målat och gjort ve jag ska ha det till pyssel rum som jag kan sitta och pyssla i typ göra smycken som halsband och armband till vuxna och även samma till barn 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Detta är lite av debsmyckena jag gjort 
Sen fixade jag mat sen tittade jag på fotboll HIF fixade lite här hemma sen va det dax och sova så jag säger godnatt nu 😊😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0