En bra dag !

God morgon i dag vaknade jag kl 9.30 
Så vid 10.30 kom min son och hans tjej hit

(null)
De skulle lämna Deras hund Nubbe här som jag ska passa till den 6/10 det är den goaste hunden jag vet 🐶❤️
(null)

Vist är han fin 
Sen stannade dom till jag skulle åka in till tandläkaren 
(null)

Vi tog bussen in till stan sedan var jag hungrig så min son köpte en bulle med bulle till mig och en dricka de skulle vidare och handla mat och ja skulle vara hos tandläkaren kl 13 kom dit de gav mig bedövningar och jag skulle få min nya tand tyckte det blev ganska bra 
(null)

Så här blev det det är min framtand från vänster de har byttat ut de som satt där var helt gul den blev så när jag slog ut den när jag gick i 2 klass så de tryckte fast den på mig på något sätt så denna är bättre känns lite konstigt o är lite öm bara annars så är det bra 
Åkte hem när ja kom hem gick jag ut med Nubbe vi gick en lagom runda när vi kom in fortsatte jag att fixa där uppe ett tag sen när jag kom ner dammsög jag golvet och torka det  tog det lungt sen var det dax att börja på maten och det blev morotsstuvning och stekt korv sen ut en runda med nubbe sen tv tittande så vid 22 en ny runda efter det var det att gå och lägga sig Nubbe med han fick ligga ettag hos oss i sängen10 min ca sen ville han ner till sin kudde på golvet så nu säger jag och Nubbe godnatt kommer en dag i morgon med 
Ni får sova gott 😊 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0