Hej

I går har det varit en tråkig dag 
Jag har börjat och julastäda men ska fortsätta i dag när ja vaknar och ska även julpynta det är ju den första advänt
(null)

Ja jag har fixa lite i skåpen efter att vi har gjort köket fint målat och fixat och jag blev ganska nyd med det sen har Leif varit och handlat och då hade han köpt sockar till Nubbe och de blev så här när han har de på sig 
(null)

Fin han blev 🐶🐩🐕
Sen har vi tittat på tv sen har ja pärlat lite och då gjorde jag öronhängen som blev så här 
(null)

Ganska nyd blev ja 
Får väl försöka sova så jag orkar fixa färdigt här när jag vaknar  godnatt 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0