Hej i gen

Hej har svårt för och somna så tänkte ja kunde skriva lite 
Har haft två av barnen på besök i dag ja de är 29 och 20 år men ja har legat ner bäddad och är sjuk men lite bättre så de ville komma hem så vi åt tittade på Idol och fikade 
Här kommer ett kort på oss 
(null)
Det är jag Erasmus och Josefine 
Vi hade gätte trevligt och roligt sedan fick de sina advändskalendrar jag gjort till dom och de blev glada för dom 
Här kommer Josefines kalender 

(null)

Och här kommer Erasmus men ja har även gjort en adväntljusastake till honom 
(null)

(null)
Ja så blev dom men dom blev glada för dom 
Sen har jag en grabb till men han var inte hemma i dag men han fick sin i Torsdags 
Sen när vi tittat klart på Idol så körde vi de hem 
Nej nu ska ja försöka sova godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0