En vanlig Torsdag

Jag slutade kl 08.00 i dag hade jobbat ett dygn då
så var det hem, sedan i väg igen skulle hemta jobbkläder på Närlunda
sedan hem igen skulle på möte men ringde och sa att ja inte mådde riktigt bra
skall dit nästa vecka.
Försökte lägga mej ettag men hade ingen ro i kroppen är ganska trött i dag somnade vid 03.30 inte roligt när man skulle upp igen kl 06.00.
Jag kom upp var duch på brukaren som ja jobbar hos .Sedan kom nästa personal och Ilöste av mej
satt kvar ettag och pratade lite ja sedan åkte ja hem.
Inte nog med det så var det kalas kl 18.00 min brors tös blev 20 så det var ju bara att åka dit.
Vid 19.30 skulle ja ta bussen skulle börja jobba kl 20.30 så det blir ju natten till 09.30.
Kom och löste av den som jobbade hon sa att han inte vellat gå upp fören kl 19 i dag rolig kväll .
Ja vi får väll se hur det går här i natt om han kommer i säng,
slipper ta upp honom i morgon bitti han skall inte till daglig i morgon.
Han skall och åka båten och äta där och ja skall följa med blir säkert roligt.
Nej nu får ja göra något se vad han gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0