En vanlig Fredag


      Hej i dag

I dag har ja varit hos läkaren och satt
någon test på min rygg, dom skall kolla om ja har något ja
inte tåler.
Ja har mina fingrar hännder som sär så förfarliga ut tappar
skin och blir helt såriga.
När ja gjort det så kom min stora grabb dit vi åt där på sjukan
och satt och pratade lite.
Sedan fick vi skynda oss till bussen ja skulle börja jobba kl 13
jobbar till 20.30.
Han ligger och vilar tråkigt, men det får gå det också-
Chefen ringde och sa att ja skulle jobba både Lördag och Söndag
08.-19 bägge dagarna.
Har inte hänt så mycket annars i dag meren att ja ventar på att han skall komma upp
När ja kommer hem så är det äta och sedan Facebook ettag
kanske lite TV tittande bros på vad där är.

Höres i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0