En tråkig dag i dag 090611

I dag har ja bara varit hemma tagit det lungt.
Pluggat lite sedan kom josse med ett helt gäng ungar inte lätt att plugga då.
ingen god mat har ja ätit i dag i heller pulvermos och findus köttfärssås går i nödfall.


Detta här ser ju godare ut eller hur.

Så ringde Leif och sa att han skall jobba över inte roligt. Men så är det i bland.
Tråkigt tråkigt nu verkar det som dom skall gå så då kan man fortsätta att plugga lite.
Innan alla ungarna kommer hem.

  Här är våran familj det är löjliga familjen i dag känns det som.


Skönt nu stack josse och hennes polare så nu skall ja se om jag pallar och sitta och plugga lite.
Men lite svårt är det för ja har uppgifter om urinorganen och det skall Leif trycka ut sidor till mej
som ja lagt på mitt minne så ja får väll venta med det tills han kommer suk
men ja har sådana roliga Fallbeskrivningar som ja skall göra också så det är väll bara att sätta i gång
så har ja och göra resten av kvällen.
God natt ses i morren.

 Det är ja när ja sitter pluggar och tänker inte dåligt va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0