Dart avslutningen den 090606

Jag vaknade kl 04.45 av att Jackie inte var där hon skulle hörde lite pipande under i från sängen så ja väckte Leif
så vi fick fixa runder i sängen och ta fram Jackie då var där två källingar och en på väg, la dom där hon skulle vara och ordnade i jorning sängen sedan la ja mej när ja vaknade så var där ytterligare 2 stycken till.

 Fin va hon är Jackie




Jag gick upp kl 08.30 gick upp tog en duch trött var jag sen gjorde ja ve mig, skulle vara på darten 09.00 och anmäla oss  men ja fick ringa och be dom anmäla oss  så vi betalade när vi kom ner det gick bra.
Vi körde ner där så vi var där ca 09.45 så det var bara att springa upp och betala till singlarna.
Sedan gick vi ner til bilen och tog varsen grogg det var gott oratade med lite folk som man gör en sådan dag roligt.
Här kommer ett kort på han som håller i darten.
Stillig va.

Det blev dax att börja kasta singlarna där vant ja en sen förlorade ja två på raken då går man till lackiloser sidan så där är vinna eller försvinna men där åkte ja ut direkt inte roligt Leif min man fick två snabba tråkigt för honom.

Blev lite hungrig tog en bulle sen ner till bilen och svälja ner det med gott.
Vi gick lite runder där nere och kolla läget lite tråkigt i längden och bara gå där nere gick in på th och köpte nötter sen gick vi in på dickens och spelade på svenska spel där vann vi 700kr inte dåligt va.
Gick upp en sväng till darte kolla hur långt dom kommit då tog ja en midda hungrig åt Lasagne det var gott.


  Ser gott ut va.

Sen en ny runda ner till bilen och tog något att dricka glömmde och skriva innan där stod en bil till som hade disco och dricka det var ganska roligt för den killen är inte klok.
Så var min bror ner en sväng och kollade lite han kastade inte i dag hade lovat grabben att dom skulle kolla fotboll
Sverige-Danmark på råsunda.
När vi stod där nere ja och Leif så kom en kille fram och sa att Henkes bror dött trodde inte på honom.
Sen tog vi en grogg till gick upp träffade Kallidh ni vet han som är med i wallander filmen han kastar oxå dart.


 Här är kort på min man Leif och Kallidh stilligt va det är när darten firade 10 år.
Hade lovat min son att ja skulle ringa honom när´Kallidh kom för då ville han komma ner och prata med honom.
Kl blev 16.00 då kom jesper ner och tittade på oss och var där ettag  pratade även med Kallidh som han ville pratade även med andra polare.

  Här ser ni två av mina pojkar Jesper och Erasmus så det var Jeppe som kom ner och kollade läget.
Så var det snart dax för mixdubbel så det var bara att äta något så man fick det i magen så man orkar en hel dag
sen en runda ut och kolla läget och en runda till bilen.
Vi gick upp efter ettag då var det dax att kasta första dubblen den vannt vi har ja för mej sedan vann vi nästa också
mens vi kastade så kom min svåger och hans grabb ner och kollade läget så ja kastade sedan stack ja fram och pratade med dom pussade och kramade grabben, så var det dax för mej i gen sen komm dom och kollade när vi kastade ja vi vann ju fin utgång trippel 20 och en dubbel 18 så var segern vår.
sedan lekte ja lite med den lille grabben Ville heter han.


 Här ser du Ville mosters favorit han är bara så djävla go och söt eller.
Sedan åkte dom hem så var det dax för nästa match och den förlorade vi tråkigt men vi gick till förlorarsidan så vi hade minst en match till att kasta.
Vi gick ut en runda och kollade läget och jeppe stack hem.
Vi gick lite runder och sedan stack vi och tog en grogg så var det dax att sticka upp i gen.
Det var dax att kasta i gen och den förlorade vi oxå så vi hade inget mera att göra där tråkigt tyckte ja men kl var närmren 20.00 så det var en lång dag, bara att kämpa på nästa avslutning men roligt är det.
Så vi stack hem .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0