En rolig söndag

Hej i gen 
I dag vaknade jag  vid 08.00 gick upp så gick jag ner där nere tog något och dricka gick in och satte mig och titta på mitt akvarium 
(null)

Tycker om och sitta och titta på det det är avkopplande tycker jag 
SeN kom Leif och Nubbe ner 
Jag började städa undan min syster skulle komma och hjälpa mig med mina papper 
Sen la jag mig en timme framför tv när jag vaknade i gen så gick jag upp och fixa i ordning där 
Sen blev jag rastlös så jag började och baka lite så resultatet blev detta här 

(null)

(null)

Och gott blev det med sen gick jag upp till grannen så gav henne hembakade kakor och hon blev gätte glad
Min syster kom inte så jag fixade mina papper själv 
Vi fixade i trädgården klippte gräset så det blev fint där ute med sen la jag mig ettag till och tittade på tv och då kom Nubbe med och la sig 
(null)

Så vi somnade där i en timme när jag vaknade hade Leif gjort mat som vi åt lite senare börja jag känna mig kass hade frössit lite hela dagen men frös mera nu så jag fick ta min värmefilt och sätta i gång den hade den på mig men frös ändå ja så vid 17.30 var det fotboll HIF mot Falkenberg och de låg lika i tabellen men HIF vann med 1-0  och då leder de med 3 poäng över Falkenberg så vinner de över Halmstad nästa match så säkrar dom att gå upp i alsvenskan i gen 
Nej nu är kl över 12 så jag ligger redan gjort ettag eftersom jag inte känner mig bra så nu tittar jsg på Maria Wern och på väg att somna 
Så säger godnatt på er 😊😴



Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0