Hej på er i dag kommer min dotter

Vaknade kl 10 gick upp fixade till mig sedan gick ja ut en runda med Nubbe 🐶
(null)

När ja kom hem i gen så ringde Jossan min dotter att hon skulle komma kl 14 
(null)

När vi pratat färdigt så tog jag något och äta en bit Pizza som vi gjort dagen före Och det va ganska gott och under tiden jag åt så titta jag på mina serier på tv Hem till gården om ni vet vilken jag menar 
(null)

Den heter ju det på Engelska Emmerdale men jag tycker den är bra 
Sen efter den kommer den serien Doktorn kan komma den tycker jag med om att titta på 
(null)

(null)

När jag tittade på den så satte jag mig till rätta i soffan och slumrade till och då hade Jossan ringt och skulle säga att hon va på väg men ja svarade inte så då åkte hon hem och ringde i gen då svarade jag då sa hon att hon va på väg sedan slumrade ja till i gen och då ringde Jesper min son och tjata efter vi pratat reste ja mig och fixade lite och gick en runda med Nubbe gick till hållplatsen och kolla om Jossan kom men det gjorde hon inte så vi gick en runda till sen hem 
När vi kom hem började ja och fixa undan lite  sedan ringde Jesper i gen och prata sen kom Jossan vi satte oss och prata lite sen kollade vi runt lite här hon ville se när jag julpyntat  kan fota i morgon och lägga ut hur det blev 
Sedan gick vi ner satt och prata lite så tog hon fram hon köpt överraskning till mig 
(null)

(null)

En Chai Latte och en jordgubbsdricka man blandar i mjölk sedan kom Leif och ja skulle göra köttfärssås och pasta i dag men så ville jag åka o handla fattades något så vi gjorde det sedan hem och laga mat och åt blev gott sedan kollade vi lite tv och tog en fika sen åkte hon vid 22.30 
Kommer ett kort på Josefine och ett på mig 

(null)

(null)

Så nu säger jag godnatt 😴😴 
Ni får sova gott 

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0