I dag har ja varit i skolan och sen läkaren 090911

I dag har jag först varit i skolan och läst människan Mesk och det är rolig ämne där började ja kl 09.00 och var där till10.30 så ja hannt och gå i genom och jobba med vnågra uppgifter.

  Så här se boken ut har två gånger kvar.

Sedan skulle ja till läkaren för ja har så ont i min arm ochsvullen är den också.
Så Leif min man hemtade mej och körde mej dit där för ja skulle hinna vara i skolan längre.
Vi kom ut till läkaren och ja anmälde mej skulle vara där 10.50, satt där och väntade men där kom ingen läkare så när kl var 11.20 så frågade ja om dom glömmt mej men dom hade hafft en som tog tid.

 Här är ja när läkaren kollar mej.
 
Äntligen kom jag in och hon tryckte och kännde och det gjorde ont så jag fick ta några prover.
Sen var det bara att vänta i gen.
Hon kom så sa hon att ja har en inflammation i armen så ja skulle få Voltaren och smörja på
för jag kunnde inte få den medicinen hon ville skriva ut till mej för ja har astma och allergi
så har lite svårt med andningen i bland så skulle det bli varre då, sen tittade hon på mina fingrar också har någon exem på dom har hafft det länge fick salva för det.
sedan kom där in en usk och satte en strummpa på armen som ja skall ha varje dag inte natte tid.

 Så här ser min arm ut nu.

Kom hem hängde tvätten satte i gång en ny maskin satte ut katten.
sedan skrev ja i min blogg som ni ser. Effter det så skall ja plugga lite sen laga mat och plugga i gen ,
sedan blir det väll tv tittande sen lägga sig

Så här ser det ut när ja kommer hem en dag efter skolan och man skall sätta sig och plugga.

Nu orkar ja inte skriva mera hörs i morren i gen
God natt på er ha en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0