Vanlig dag i går Måndagen 090608


I dag var jag hemma och tog det lungt så kom min dotter och hennes kompis hem vet inte vad dom skulle,
men dom fattar ju inte vad man säger till dom att man skall sitta och plugga.
Dom borde gå till skolan men inte fattar dom det i heller vad gör man.
Tillslut gick dom då kunde man sätta sig ettag men sen kom dom i gen fick nästan inte pluggat alls.

 Min dotter Josefine
Jag tog något att äta då skulle dom också ha inga problem, satt och snackade lite om allt möjligt.
Sen gick dom upp på Josses rum då kunde ja sätta mej och plugga i gen. Sen kom Leif hem då pratade vi lite så ringde Rasse och frågade om vi ville hemta honom och det gjorde Leif så ja fortsatte att plugga.
Dom kom hem pratade lite med Rasse sedan gick han ut och lekte Leif satte sig och spelade poker på datan det är hans nöje när jag pluggar. Sedan var det tjat om vad vi skulle ha till mat ja föreslog Pizza och så blev det så Leif körde i väg och handlade mat och vi åt och plockade undan.

 Det var gott för en gångs skull är rätt trött på ndet annars.

Sen satte ja mej och pluggade i gen skulle vara färdig med mina uppgifter till i dag satt och höll på blev tröttare och tröttare men det funkade.
Sedan började ungarna att bråka och gapa fick saga till dom ett par gånger för det hjälper ju inte bara med en gång,
sedan fick Leif gå upp och saga till dom sedan kom dom ner här och började och stimma.
Ja blev färdig med mitt pluggande vid 23.30 tiden och då la dom sig oxå.

 Det liknar mej när ja pluggar.

La mej vid 23.45 tiden lyssnade på min talbok och somnade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

camilla

jag e en trebarns mamma som e gift gillar de mesta




RSS 2.0